Publicatie van een artikel in De Tijd op 30 november waarin verkeerdelijk wordt verwezen naar het IAB

1/12/2010 - IAB

In bijlage vindt u een artikel dat verschenen is in De Tijd op 30 november 2010 waarin het IAB verkeerdelijk in verband wordt gebracht met een cruise die werd georganiseerd door de Ordre des Experts-comptables et Comptables brevetés de Belgique (O.E.C.C.B.B.), alsook ons schriftelijk verzoek tot rechtzetting, onze brief gericht aan minister Reynders en het verbeterende artikel dat op 1 december 2010 verscheen in De Tijd.

Omdat andere media dit bericht op hun website overnamen, werd ook naar hen een verzoek tot rechtzetting verstuurd.

Thema's: Beroep > Het Instituut
Kernwoord(en):