Inschrijven voor het Congres van 1 december: hoe te werk gaan

27/10/2011 - IAB

Enige dagen geleden hebt u de voorstelling ontvangen van de derde editie van het jaarlijks congres Forum for the Future, dat dit jaar plaatsvindt op 1 december 2011. In de begeleidende brief drong onze voorzitter aan op uw talrijke aanwezigheid. Hij wees daarbij op de investering van het Instituut, die zich onder meer vertaalt in het parcours dat aan de leden wordt voorgesteld. Moeten we er nog aan herinneren dat de toegang voor alle leden van het Instituut gratis is, tenzij u uiteraard kiest voor een VIP-behandeling, zonder dat u voordrachtgever bent op het congres?

In dat geval is dit het geschikte moment om te herinneren aan de verschillende opties en de toepassingsmodaliteiten ervan, wanneer u gebruik maakt van de elektronische inschrijvingsprocedure.

– U bent vooringeschreven: u kunt uw voorinschrijving inruilen en uw programma kiezen

Inschrijven kan sinds zaterdag 22 oktober 2011! Sindsdien kunt u uw voorinschrijving inruilen en kiezen uit de 100 voordrachten (de komende dagen zullen nog 30 voordrachten worden toegevoegd). Een hele reeks opties, waarin alle beroepsboefenaars uit onze sector hun gading moeten kunnen vinden: de Belgische of Europese actualiteit, boekhouding, fiscaliteit, management, evoluties en laatste tendensen, nieuwe technologie, ervaringen, nieuwe opdrachten…

Optimaliseer uw deelneming nu u nog de tijd hebt! Reserveren is eenvoudig en logisch: wie het eerst inschrijft wordt het eerst bediend. De enige verzekering om een volboeking van de drukst bijgewoonde voordrachten te vermijden is nu al uw voordrachten programmeren.

– U bent niet vooringeschreven: u kunt nog inschrijven, maar u kunt pas vanaf 7 november 2011 uw programma samenstellen, tenzij u kiest voor een inschrijving als VIP

In dat geval wordt het startsein voor de inschrijvingen voor de voordrachten vastgesteld op 7 november 2011, tenzij u voor een VIP-formule kiest. En alles welbeschouwd, waarom niet? Voor een forfaitaire dagprijs van 55 EUR, excl. btw, hebt u de hele dag vrije toegang tot de VIP-ruimtes van het congres en kunt u deelnemen aan het ontbijt, de lunch en de afsluitende drink. Waarom niet het nuttige aan het aangename koppelen, en de hele dag “netwerken”? En zo krijgt u ook de kans om nu al uw programma samen te stellen, zonder tot 7 november te moeten wachten.

- U bent voordrachtgever

Als wij u mogen verwelkomen als één van onze vermaarde voordrachtgevers, zult u tegen 7 november 2011 een e-mail ontvangen waarin de praktische modaliteiten van uw medewerking worden uiteengezet: het tijdstip en de informatie betreffende de powerpointpresentaties. Indien u voordrachtgever bent, geniet u op het congres uiteraard een VIP-behandeling. Om het programma samen te stellen dat u eventueel zou bevallen, moet u wel uw inschrijving invullen zoals iedereen.

Vergeet niet…

Om het aantal uren vorming (maximum 11 uren) te laten bevestigen, is uw inschrijving alleen niet genoeg, maar moet u absoluut uw programma online selecteren. De geattesteerde uren waarop u aanspraak maakt, worden immers bepaald op basis van uw programma van de studiedag en de op het congres doorgebrachte tijd (gecertificeerd door een scan bij aankomst en vertrek). Er worden minimum 3 uren toegekend, en de opvolging gebeurt online op basis van de keuzen die u hebt gemaakt.

Thema's: Beroep > Het Instituut
Kernwoord(en):